Afdrukken

Meer informatie naar aanleiding van de aankondiging van Railworks (Rail Simulator 2).

(Vrije vertaling)

Met het oog op de naderende release van RailWorks op 12 juni en de vragen van menigeen over wat de belangrijkste kenmerken hiervan zijn in vergelijking tot andere simulators, hier een tipje van de sluier:

Het eerste wat gezegd moet worden is dat we hele nieuwe uitgangspunten hebben gekozen over het idee wat een "Simulator" is. Het team heeft hard gewerkt om onze technologie in Steam te integreren. Sommigen van u heben al ervaring met Steam, een aantal van u zal dit niet hebben. Feitelijk biedt Steam een veilig mechanisme voor zowel het leveren en bijwerken van onze software, als mede een overvloed aan andere functies. Het heeft al meer dan 20 miljoen klanten en de verbeteringen in de technologie zijn groot (voor meer informatie over het bezoek Over Steam). Steam is gekozen omdat het geschikt is voor onze lange-termijn strategie voor RailWorks. In tegenstelling tot de meeste andere software, zal RailWorks niet een statisch stuk software zijn met zo nu en dan een add-on, zoals we tot nu toe gewend zijn, maar een dynamisch platform dat continu verbeterd wordt en dat iedereen in de wereld up-to-date en gesynchroniseerd met elkaar zal houden. Met andere woorden, uw exemplaar van RailWorks zal identieke kern-functies hebben als dat van andere gebruikers. We hebben hebben een grootschalig en flexibele programma van verbeteringen en nieuwe functies gepland die we in de komende maanden en jaren verwachten te leveren. Ik zeg flexibel, want terwijl wij onze eigen idee├źn hebben over wat het platform zal kunnen (gaan) doen, zullen we open staan voor wat onze klanten willen en de nieuwe technologie├źn stellen ons in staat om dat dan ook te leveren.

Naast de functies die beschikbaar zijn in Rail Simulator, heeft RailWorks nieuwe functies zoals:

Tot slot wil ik u iets vertellen over onze visie ten aanzien van het RailWorks platform. Dit jaar bouwen we aan een nieuwe driver interface optie waarvan wij geloven dat deze aanzienlijke verbeteringen zal brengen aan het realisme van de rij-ervaring. We blijven bezig met grafische verbeteringen aan zaken als verlichting / lucht , en het verder verhogen van de "zicht"-afstand. Voor de lange termijn wordt er gedacht aan elementen als economische / commercieele inzetbaarheid en de mogelijkheid voor online-simulatie.

We zullen u nog meer te vertellen hebben voordat het 12 juni is, maar hopelijk is dit een redelijke samenvatting van datgeen we u nu kunnen vertellen.

Paul Jackson - CEO RailSimulator.com

Kijk voor meer informatie op de Rail Simulator website .

Dit artikel is eerder op 31/05/2009 gepubliceerd.